KarnabatModel pengubah jenis kering 35kVPengilang memberitahu anda fokus membeli

  • masa pelepasan:2022-11-13 09:11:12
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:660
  • Penerangan pantas:

    Karnabat,Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:Manufacturing process and steps of dry-type transfor

Kandungan artikel

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Manufacturing process and steps of dry-type transformer

KarnabatPada kuasa bernilai nisbah kuasa output kepada kuasa input pengubah dipanggil efisiensi pengubah, iaitu & ETA; Adakah efisiensi pengubah; P ialah kuasa input dan P ialah kuasa output.

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

MaiaSebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian,KarnabatKandungan ujian handover bagi pengubah jenis kering, pengasingan, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.


KarnabatModel pengubah jenis kering 35kVPengilang memberitahu anda fokus membeli



Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

Pasar pengubah dalaman lambat

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

Skop projekDalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch,KarnabatStruktur pengubah 35 kV minyak yang ditenggelamkan, ia akan dikendalikan dengan betul.


KarnabatModel pengubah jenis kering 35kVPengilang memberitahu anda fokus membeli



Kebocoran minyak dari radiator paip panas

Sampling inspectionPengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

Semasa operasi pengubah, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.

Pengubah kuasa

KarnabatBunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

AdjumaniMaklumat produk lain
  • LeonIndustrial rail type lifting platformParameter teknikal densitometer tulang

    LeonIndustrial rail type lifting platformParameter teknikal densitometer tulang

  • LeonTingkat kedua lif kecil rumah tanggaInovasi yang berkesan untuk mengubah strategi landskap

    LeonTingkat kedua lif kecil rumah tanggaInovasi yang berkesan untuk mengubah strategi landskap

  • NaranjoKonfigurasi perlindungan pengubah jenis keringApakah cara untuk menilai kelayakan

    NaranjoKonfigurasi perlindungan pengubah jenis keringApakah cara untuk menilai kelayakan

  • ZalaegerszegPlatform penangkapan hidraulik 15 meterSebut harga

    ZalaegerszegPlatform penangkapan hidraulik 15 meterSebut harga

  • ZalaegerszegJembatan naik bimbitApakah kaedah pengurangan getaran

    ZalaegerszegJembatan naik bimbitApakah kaedah pengurangan getaran

  • MaastrichtTekanan hidraulik paksi naik bimbitKursus kerja

    MaastrichtTekanan hidraulik paksi naik bimbitKursus kerja

  • MaastrichtJambatan naik bimbit 8 tonStatus pasaran industri

    MaastrichtJambatan naik bimbit 8 tonStatus pasaran industri

  • MaastrichtVilla Home ElevatorSkim pemasangan

    MaastrichtVilla Home ElevatorSkim pemasangan

  • segera:Peringatan: Maklumat KarnabatModel pengubah jenis kering 35kVPengilang memberitahu anda fokus membeli memberi anda KarnabatModel pengubah jenis kering 35kVPengilang memberitahu anda fokus membeli oleh syarikat kami, perkhidmatan KarnabatModel pengubah jenis kering 35kVPengilang memberitahu anda fokus membeli dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KarnabatModel pengubah jenis kering 35kVPengilang memberitahu anda fokus membeli, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KarnabatModel pengubah jenis kering 35kVPengilang memberitahu anda fokus membeli. KarnabatModel pengubah jenis kering 35kVPengilang memberitahu anda fokus membeli di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KarnabatModel pengubah jenis kering 35kVPengilang memberitahu anda fokus membeli, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!