DodhurtJambatan naik jenis jambatanAktiviti pasar

  • masa pelepasan:2023-06-06 09:01:01
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:266
  • Penerangan pantas:

    Dodhurt,Selepas memuatkan dan memuatkan, tekan butang permulaan untuk menambah bulatan secara automatik semasa proses mengangkat

Kandungan artikel

Selepas memuatkan dan memuatkan, tekan butang permulaan untuk menambah bulatan secara automatik semasa proses mengangkat swashplate. Apabila swashplate naik ke kedudukan yang dekat dengan puncak, lepaskan butang untuk menurunkan jambatan boarding hidraulik tetap ke kedudukan mengufuk untuk operasi mudah. Muat dan lepaskan versi kargo dan buka dan tutup pintu.

Konfigurasi blok brek (untuk menghalang trak bergerak semasa memuatkan dan memuatkan). Maintenance skills for hydraulic boarding bridge components: Timely check whether each component is loose or damaged.

DodhurtMengadopsi stesen hidraulik modular terintegrasi yang diimport, dengan prestasi penutup yang baik dan kehidupan perkhidmatan panjang. The structure of the green belt pruning machine is composed of a tractor and a pruning mechanism that are well connected. The pruning mechanism mainly consists of a frame, a working machine, and a transmission machine, which have a particularly high strength; U ; Rancangan cahaya bentuk boleh memastikan ia tidak membentuk semasa muatan tinggi dan operasi jangka panjang.

Sokongan utama: menggunakan paip baja tidak sah.

TakatsukiApabila menurunkan, lepaskan butang valv balik (putar ke arah jarum), dan bengkok akan menurunkan beratnya sendiri.

Jembatan pengangkutan tetap platform perkhidmatan segera dipasang pada pinggir luar platform perkhidmatan yang tidak dimuatkan semasa keseluruhan proses pemasangan. Apabila dilaksanakan, tidak perlu menggali atau mengubur ruang dalam pembangunan terowong pada platform muatan dan membuang, dan kebanyakan bangunan tidak perlu diubahsuai dalam terma struktur.

Jembatan pengangkutan adalah peranti pengangkutan antara garpu dan trak, transportation, electricity industry and mining, enterprises, etc. Pemindahan forklift boleh cepat masuk dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan. Kendaraan sudah ditempatkan, valve kembalinya dilepaskan, jambatan naik turun, dan piring bibir terletak dengan lancar di belakang kenderaan. Jembatan dan kenderaan telah diatur dengan selamat dengan rantai. Pada titik ini, sistem hidraulik tidak berada di bawah kekuatan dan kelas boleh bermula. Forklift tidak boleh masuk atau keluar barang secara langsung. Selepas selesai tugas, lepaskan rantai tetap, tekan kenderaan untuk memanjat jembatan naik, memandu kenderaan, dan tetapkan semula jembatan naik.


DodhurtJambatan naik jenis jambatanAktiviti pasar



[UNK][UNK]. Muat dan membuang jembatan bimbit: digunakan di tempat tanpa memuatkan dan membuang platform atau di mana memuatkan dan membuang barang bimbit diperlukan. Jika tidak ada platform memuatkan dan memuatkan pada laman logistik, sebagai tindakan pembaikan jambatan boarding bimbit adalah penyelesaian yang sangat sesuai. jambatan boarding bimbit sama dengan cerun struktur besi bergerak, dan forklift juga boleh memandu secara langsung ke dalam kereta trak untuk operasi muatan dan unloading batch. Apa yang perlu saya lakukan jika silinder hidraulik paksi boarding bocor minyak? Cilinder hidraulik adalah komponen relatif penting dalam peralatan hidraulik, bertanggungjawab untuk mengangkat dan menurunkan kerja peralatan. Apabila ada kebocoran minyak dalam silinder hidraulik semua orang harus menganggapnya serius.

Aplikasi jambatan penerbangan hidraulik tetap: Produk boleh digunakan secara luas di pelabuhan, platform gudang, dan tempat lain mengikut keperluan pengguna yang berbeza. Rancangan khas boleh dibuat dalam terma dimensi luaran, kapasitas pembawa muatan, dan aspek lain. Jembatan penerbangan tetap dipasang di sisi platform kargo, dan hujungnya luar boleh lebih tinggi atau lebih rendah dari pesawat platform kargo, menjadikannya sama dengan tinggi kereta. Ada papan balik di atas jambatan, yang secara automatik melekat pada pinggir kereta, memastikan transisi licin antara platform kargo dan kereta.

Penjagaan dan penjagaan harian jambatan penerbangan hidraulik memerlukan pegawai yang ditugaskan untuk periksa secara peribadi struktur kurungan dan panel dekoratif untuk keadaan yang baik. Minyak dan mentega ditambah ke gudang dan komponen setiap bulan. Bahagian yang terluka secara peribadi diperiksa, dipelihara, diperbaiki, dan diganti setiap bulan, terutama untuk komponen yang sering bergetar dan memakai kuat. Selain itu, untuk wayar, perhatian istimewa perlu diberikan kepada komponen ini, Peribadi periksa sama ada kabel sudah tua dan sama ada ada ada kerosakan atau kebocoran. Ia diperlukan untuk menggantikan wayar yang tua pada masa yang tepat untuk mencegah kerosakan peribadi disebabkan kebocoran. Lift bekalan kilang patut dipilih sebanyak yang mungkin dengan struktur pemasangan sederhana, penggunaan yang sesuai, kapasitas pembawa muatan besar, dan keuntungan-keuntungan tinggi, untuk memenuhi keperluan penggunaan yang dijangka.

Keperlukan pemeriksaanFirstly, there are certain strict requirements for the quality and material selection of height adjustment plates to avoid the occurrence of defective materials, which will result in unexpected loss of performance in the application process.

Jadi bagaimana jambatan boarding berfungsi?

Sekuensial


DodhurtJambatan naik jenis jambatanAktiviti pasar



Jembatan trak besar berfungsi lebih baik sebagai jembatan penerbangan hidraulik antara trak besar dan forklift elektrik semasa memuatkan, memuatkan, pengangkutan, dan pengangkutan. According to classification, it can be simply divided into mobile boarding bridges and fixed boarding bridges. Mobile boarding bridges are also divided into mechanical boarding bridges and hydraulic boarding bridges. Fixed boarding bridges are generally divided into hydraulic boarding bridges airbag boarding bridges (also known as pneumatic boarding bridges or airbag boarding bridges), simple boarding bridges or mechanical boarding bridges.

Berjanjilah dan berjanjilah.Kedua, tetapi juga ketidakmampuan untuk menyokong keseluruhan proses operasi!

Peralatan,DodhurtJambatan naik jenis jambatan, hidraulik, elektrik dan peranti luaran (Zhou) ā ng zhì; Bergabung, oleh itu,DodhurtJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetap, apabila menganalisis kesalahan sistem hidraulik, perlu pertama-tama memahami prinsip transmisi, ciri-ciri struktur, dan status peralatan semua sistem hidraulik. sistem hidraulik adalah sistem tertutup dan tekanan, dan aktiviti minyak dalam saluran paip, Tidak mudah untuk memperhatikan sama ada bahagian mekanik di dalam unsur hidraulik rosak atau tidak. Pertama, analisis titik berikut untuk menghapuskan cacat sistem satu per satu. Pertanyaan termasuk: masalah mekanik dalam peralatan (shè bè i), rancangan tidak masuk akal (rancangan atau rancangan) sistem hidraulik, pembersihan peralatan yang salah, isu kualiti dalam unsur hidraulik, pemilihan yang salah komponen penyegelan, dll, Masalah sistem hidraulik disebabkan oleh soalan ini biasanya tidak berkaitan dengan minyak hidraulik

Pipa minyak sistem transmisi hidraulik akan mempunyai kawasan bocor paru. Periksa paip minyak dan gantikannya. Pipa minyak hidraulik adalah penting untuk platform angkat hidraulik, kerana ia adalah saluran keselamatan kritik untuk tekanan kerja.

DodhurtKerana tonage yang berbeza jambatan pengangkutan, termasuk ton, ton, ton, ton, dll., ia boleh dipasang mengikut kapasitas muatan berbeza barang-barang_; ā n zhu ā NG) Ia dilarang melampaui batas untuk melebihi muatan dan lepaskan barang dengan tonasi yang berbeza!

Jambatan muatan dan muatan tetap: Jambatan muatan dan muatan tetap adalah peralatan bantuan khusus untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya menggunakan jambatan antara trak dan platform kargo dalam gudang, dan forklift dan kenderaan lain boleh bergerak dan muat barang dalam batch dalam trak. Hanya satu orang yang boleh bekerja untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang. Ia memungkinkan perusahaan untuk mengurangkan jumlah besar kerja, meningkatkan efisiensi kerja, dan mendapatkan keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Position: Logistics Department Warehouse: When using the upgraded axle industry, follow the standard work requirements.


AdjumaniMaklumat produk lain
  • DortmundPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikBahan utama untuk pembinaan industri

    DortmundPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikBahan utama untuk pembinaan industri

  • DortmundJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaAktif dan mantap

    DortmundJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaAktif dan mantap

  • CuritibaPenukar tegangan rendahApakah syarat untuk pemasangan

    CuritibaPenukar tegangan rendahApakah syarat untuk pemasangan

  • Songqi BaruPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiriJulat komposisi kimia tunggal kategori

    Songqi BaruPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiriJulat komposisi kimia tunggal kategori

  • Songqi BaruFabrik jambatan penerbangan hidraulikKekacauan pasaran membimbangkan

    Songqi BaruFabrik jambatan penerbangan hidraulikKekacauan pasaran membimbangkan

  • TriesteJembatan boarding platform tetapReputasi yang baik

    TriesteJembatan boarding platform tetapReputasi yang baik

  • TriestePlatform mengangkat liga aluminium hidraulikAnalisis penilaian kebakaran

    TriestePlatform mengangkat liga aluminium hidraulikAnalisis penilaian kebakaran

  • TriesteLif bom tahapMempunyai fungsi dan ciri asas yang lain

    TriesteLif bom tahapMempunyai fungsi dan ciri asas yang lain

  • segera:Peringatan: Maklumat DodhurtJambatan naik jenis jambatanAktiviti pasar memberi anda DodhurtJambatan naik jenis jambatanAktiviti pasar oleh syarikat kami, perkhidmatan DodhurtJambatan naik jenis jambatanAktiviti pasar dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk DodhurtJambatan naik jenis jambatanAktiviti pasar, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian DodhurtJambatan naik jenis jambatanAktiviti pasar. DodhurtJambatan naik jenis jambatanAktiviti pasar di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di DodhurtJambatan naik jenis jambatanAktiviti pasar, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!