FalkopingHarga pengubah kotak 630kwTeknologi pengeluaran utama

  • masa pelepasan:2024-04-17 12:05:24
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:400
  • Penerangan pantas:

    Falkoping, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja tekanan disebabkan garis sifar

Kandungan artikel
ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta,FalkopingItem pemeliharaan pengubah tenggelam minyak, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

FalkopingPembuat Transformer biasanya mengadopsi kising perlindungan IP, yang boleh mengelakkan masukan tanah yang kuat dengan diameter lebih dari mm dan haiwan seperti tikus, ular, kucing dan burung, dan menyediakan penghalang alam yang selamat bagi bahagian yang bertenaga. Jika peralatan pengubah perlu berada di luar, kasing perlindungan IP boleh diadopsi. Selain perlindungan IP di atas, ia boleh menghindari & DEG dengan bisektor; Air jatuh di sudut. Namun, penguncian IP akan mengurangi kapasitas pendinginan pengubah, jadi perhatikan pengurangan volum operasinya.

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

IchonIn order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi,FalkopingPengubah jenis scb10 kering, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:


FalkopingHarga pengubah kotak 630kwTeknologi pengeluaran utama



Operasi pengubah tenggelam minyak

Isolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

Pasukan pengubah kuasa

pengurusanPengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

manufacturerKebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Minyak pengubah yang tidak digunakan yang sesuai dengan piawai baru patut dipilih untuk penggantian minyak pengubah minyak. Selain itu, minyak dengan dasar yang sama, tanda yang sama dan jenis aditif yang sama dijangka mempunyai kesan yang lebih kuat. Karakteristik minyak tidak boleh lebih rendah daripada minyak dalam peralatan mekanik. Apabila minyak baru yang tersisa kurang dari %, umumnya tiada masalah. Bagaimanapun, jika terdapat jumlah besar minyak yang tersisa, analisis kromatografik minyak dan ujian tekanan akan dilakukan sebelum jenis minyak untuk memastikan tiada noda minyak, melaksanakan precipitation, dan nilai asid dan kehilangan dielektrik tidak boleh melebihi minyak dalam mesin dan peralatan.

Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

FalkopingSesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong,FalkopingTeknologi pengubah jenis kering, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

AdjumaniMaklumat produk lain
  • KobuletiHarga pengubah 1000 KVAProsedur operasi untuk pemasangan dan pembongkaran peralatan mengangk

    KobuletiHarga pengubah 1000 KVAProsedur operasi untuk pemasangan dan pembongkaran peralatan mengangk

  • VasaPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingArahan pembaikan dan penyelenggaraan

    VasaPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingArahan pembaikan dan penyelenggaraan

  • VasaAngkat dan turunkan jambatan naikStatus diagnosis kesalahan pergerakan

    VasaAngkat dan turunkan jambatan naikStatus diagnosis kesalahan pergerakan

  • AnguoJembatan penerbangan tetap hidraulikCara memilih pengeluaran

    AnguoJembatan penerbangan tetap hidraulikCara memilih pengeluaran

  • AnguoPembuat bimbit jambatan naik hidraulikSejarah pembangunan industri

    AnguoPembuat bimbit jambatan naik hidraulikSejarah pembangunan industri

  • AnguoPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaApa itu industri

    AnguoPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaApa itu industri

  • TsqaltuboHarga pengubah 200 KVAKekuatan hasil

    TsqaltuboHarga pengubah 200 KVAKekuatan hasil

  • BezierPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingMemberi perkhidmatan peningkatan teknikal

    BezierPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingMemberi perkhidmatan peningkatan teknikal

  • segera:Peringatan: Maklumat FalkopingHarga pengubah kotak 630kwTeknologi pengeluaran utama memberi anda FalkopingHarga pengubah kotak 630kwTeknologi pengeluaran utama oleh syarikat kami, perkhidmatan FalkopingHarga pengubah kotak 630kwTeknologi pengeluaran utama dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk FalkopingHarga pengubah kotak 630kwTeknologi pengeluaran utama, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian FalkopingHarga pengubah kotak 630kwTeknologi pengeluaran utama. FalkopingHarga pengubah kotak 630kwTeknologi pengeluaran utama di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di FalkopingHarga pengubah kotak 630kwTeknologi pengeluaran utama, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!