SoikSelf propelled mobile lifting platformArahan pengenalan dan pemasangan produk

  • masa pelepasan:2024-04-15 22:01:17
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:531
  • Penerangan pantas:

    Soik,Semak sistem perlindungan keselamatan peralatan lif hidraulik dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidak

Kandungan artikel

Semak sistem perlindungan keselamatan peralatan lif hidraulik dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

Atas dipasang dengan perjalanan keselamatan dan sempadan atas perjalanan. Jika perjalanan sempadan setiap tingkat gagal dan kehilangan kawalan apabila lif kargo naik, lif Nanchang perlu bergantung pada sempadan atas perjalanan untuk menghalang semasa dan menghentikan naik. Jika perjalanan keselamatan sering terbuka dan menutup kenalan, kita perlu memperhatikan penyelenggaran bulanan.

Pakaian seluar berada dalam julat yang dibenarkan, tanpa deformasi serius, dan boleh putar fleksibel.

LondonKebocoran minyak dari platform angkat: kongsi longgar; Cincin penutup rosak. Penghapusan adalah untuk menggantikan garpu pemotong di kongsi di mana kebocoran minyak ketat.

Laras dan betulkan pelbagai pintu keselamatan dan peralatan penguncian mekanik

Semasa operasi tahap angkat ketiga, muatan menegak seperti berat badan mati dan muatan kereta angkat dilaksanakan secara langsung oleh silinder minyak ke dasar lubang, dan keperluan kekuatan untuk dinding shaft dan tanah atas relatif rendah. Gelang struktur batu bata atau batu beton murni cukup.


SoikSelf propelled mobile lifting platformArahan pengenalan dan pemasangan produk



Teknologi ferografi boleh dilaksanakan secara efektif untuk mengesan dan mengawasi darjah pencemaran minyak dalam sistem hidraulik lif hidraulik, dan menganalisis kesilapan. ia mempunyai keuntungan menjadi intuitif, tepat, dan maklumat. Oleh itu, dia telah menjadi alat yang kuat untuk mendiagnosis dan menganalisis kesalahan dalam sistem hidraulik teknik mekanik. Perkongsian: apabila kita mengangkut barang di kilang besar, kita sering menggunakan lif keretapi panduan. Jadi, anda tahu bagaimana untuk menetapkan kelajuan lif keretapi panduan? Selanjutnya, mari kita berikan perkenalan singkat kepada pembuat lif kargo jenis kereta api panduan.

Staf sepatutnya menyimpan mentega dan memeriksa kabel setiap minggu untuk menghindari pakaian dan air mata yang tidak perlu.

Apabila tinggi bangunan bangunan melebihi meter, jaringan keselamatan lebar meter mesti dibina di luar muka kerja bersama lapisan bangunan. jaringan keselamatan tetap mesti dibina di lapisan pertama sehingga tiada operasi ketinggian tinggi.

Senarai bahan pemasanganLaras dan betulkan pelbagai pintu keselamatan dan peralatan penguncian mekanik

Apabila jaringan keselamatan dan tindakan perlindungan lain tidak dapat diterima, tali pinggang keselamatan mesti dipakai apabila bekerja pada ketinggian lebih dari meter; Apabila membangun pada cerun tajam, perlu menarik tali keselamatan dengan betul. Pada hari ini, platform angkat bukan lagi peranti istimewa, ia hanya alat yang biasa digunakan oleh orang. Walaupun ia adalah alat, kita juga perlu menyimpannya dan menyimpannya.

Apa fungsi anti rust primer untuk lif kargo gudang?


SoikSelf propelled mobile lifting platformArahan pengenalan dan pemasangan produk



Tahap angkat boleh menyediakan maklumat pada masa sebenar mengenai operasi seluruh kenderaan, mengelakkan hanya bergantung pada pengalaman operator untuk berkoordinasi satu sama lain, dan meningkatkan kepercayaan dan keselamatan sistem. Definisi zon keselamatan adalah sangat penting kerana tahap angkat mempunyai julat besar pergerakan, dan ia mesti dihitung dengan tepat. tahap angkat mempunyai dua sistem secara struktur terpisah, jadual lapisan tanah dan bar kerja ketinggian tinggi. Namun, untuk berbagai pergerakan pada kenderaan, ia juga adalah sistem terpasang, yang perlu mempertimbangkan keutamaan operasi, kelebihan sistem, dan kereta lift boleh lebih besar. Tahap penunggang lima boleh menyediakan struktur besi terkait dengan bertahun-tahun pengalaman di China, dengan plat besi sandwich warna dua sisi tinggi untuk penyegelan luaran. Pengguna hanya perlu menyediakan ruang lubang dan pemasangan untuk menikmati lif hidraulik terkait yang selesa, cepat, dan selamat.

Frekuensi getaran patut ditetapkan untuk mendapatkan tekanan dinamik besar dengan konsumsi tenaga rendah, dan frekuensi resonansi patut digunakan untuk mengendalikan getaran bergantung pada masa. Namun, mungkin ada satu atau lebih puncak resonansi dalam komponen besar, dan menggunakan puncak resonansi dengan puncak yang lebih tinggi dan frekuensi lebih rendah untuk penuaan boleh mencapai keputusan optimal. Frekuensi resonans perlu ditentukan oleh getaran percubaan, yang perlahan-lahan meningkatkan kelajuan motor bersemangat dari , dan menentukan lengkung hubungan antara amplitud bahagian kerja dan kelajuan motor untuk menentukan titik resonans bahagian kerja. Menurut lengkung imbasan, perlahan besar diperoleh pada r/min, jadi r/min ditentukan sebagai frekuensi penuaan.

Aplikasi teknologi ferrografi untuk mendiagnosis dan mengawasi kesalahan dalam sistem hidraulik berdasarkan memakai pasangan pecahan mekanik. Dengan bantuan ferrograf, memakai partikel dan partikel lain terkontaminasi dalam minyak hidraulik lif hidraulik dipisahkan dan dibuat dalam ferrograf, yang kemudian diawasi di bawah mikroskop ferrograf atau mikroskop elektron imbas,SoikTrailer folding arm lifting platform, atau dipositikan dalam tub kaca mengikut saiz, Quantitative detection using optics. Analisis di atas boleh mendapatkan maklumat penting mengenai pakaian dalam sistem. Berdasarkan ini kaji lebih lanjut fenomena pakaian, mengawasi status pakaian, diagnosis prekursor kesalahan, dan kemudian membuat ramalan kegagalan sistem.

SoikGerakan ke bawah silinder hidraulik (iaitu menurunkan objek berat). Minyak hidraulik memasuki hujung atas silinder hidraulik melalui valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan dan minyak kembali dari hujung bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan, valv satu arah kawalan hidraulik, valv throttle, dan valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan

Kebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan; Minyak hidraulik tidak cukup; Sirkuit terbuka; Penghalangan penapis; The action of the support valve or directional valve fails; Tekanan input tidak mencukupi bagi kola elektromagnetik; Kol elektromagnetik terbakar; Core valve terperangkap. Ini semua faktor yang menyebabkan bangku kerja platform angkat untuk mengangkat lemah atau tidak, jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan, menggantikan pompa perlengkapan, menambah minyak hidraulik yang cukup, memperbaiki sistem elektrik, menggantikan atau bersih,SoikPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminum, memperbaiki atau menggantikan.

Pakaian seluar berada dalam julat yang dibenarkan, tanpa deformasi serius

AdjumaniMaklumat produk lain
  • XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

    XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

  • ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

    ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

  • ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

    ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

  • HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

    HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

  • HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

    HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

  • HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

    HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

  • ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

    ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

  • ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

    ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

  • segera:Peringatan: Maklumat SoikSelf propelled mobile lifting platformArahan pengenalan dan pemasangan produk memberi anda SoikSelf propelled mobile lifting platformArahan pengenalan dan pemasangan produk oleh syarikat kami, perkhidmatan SoikSelf propelled mobile lifting platformArahan pengenalan dan pemasangan produk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SoikSelf propelled mobile lifting platformArahan pengenalan dan pemasangan produk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SoikSelf propelled mobile lifting platformArahan pengenalan dan pemasangan produk. SoikSelf propelled mobile lifting platformArahan pengenalan dan pemasangan produk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SoikSelf propelled mobile lifting platformArahan pengenalan dan pemasangan produk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!